И аз бих съветвал колегата за дизеловия вариант. Предимствата са ясни, като недостатък мога да отбележа, че са доста нисички 166-ците и тоя ICS поне според мен е морално остарял.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения за 166 ца
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщениеАко ще купуваш 166 задължително дизеларка мотора е чук а цялата електроника е бошова.Малко цени - ангренажа с помпата е 250 лв биалетка 54 лв комплект пистов ремък 350 лв прагове 400 лв без смяната преден долен носач 320 лв преден горен носач 200 лв задни носачи 270 лв маховик 1200 лв съединетел на евтития 420 лв дискове предни 180 лв дискове задни 100 лв надкладки предни 150 лв задни 100 лв амортиссьори към 500 лв и така нататък. Та си направи добре сметката.Ти само оригинални части ли слагаш? Какви са тези цени?!?!?!? И 2/100 да харчи нафта поддръжката на този мотор за 50'000км просто избива рибата. Много по-евтин излиза за експлоатация и поддръжка един Т.С. с газова уредба. Смяната на ангренажа му е по-евтина, смяната на маслото и филтрите са му на по-голям интервал, цената на газта е два пъти по-ниска от на дизела, а разхода не е двойно по-голям от на дизела. Много по-приятно се кара от дизел в градски условия, тези които са след 2001г. са с много по-високо окачване и не е проблем за нашите пътища.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Колеги, нека не го обръщаме във вечния спор - бензин срещу дизелВсеки си има мнение, лични предпочитания и собствен стил на каране. Аз призовавам колегата, преди да купи- да покара и двата варианта и да реши сам !
It's not how you stand by your car,it's how you race your car.
Comment
-
Първоначално публикувано от Elektro Покажи съобщениеКолеги, нека не го обръщаме във вечния спор - бензин срещу дизелВсеки си има мнение, лични предпочитания и собствен стил на каране. Аз призовавам колегата, преди да купи- да покара и двата варианта и да реши сам !
Това само ще помогне на колегата да направи правилния избор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение...... поддръжката на този мотор за 50'000км просто избива рибата. .....
Не оспорвам плюсове и минуси на бензина и на дизела,ама дайте да не пишем глупости.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Смяна на ангренажа на дизел поне на 90 000 км, смяна на масло- 15 000 км. Разход 5- 7/ 100 и 10/100 няма голяма разлика в цената на горивото.Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:52.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
"Много по-приятно се кара от дизел в градски условия "
И това не е вярно според мен .. за разхода е много относително.. при интензивно каране разхода на нафта скача с 1 литър повече, а при газта не съм сигурен дали е такаЗа поддръжката и аз не съм съгласен. Газовите уредби също се обслужват. Като цяло живота на тоя TС е на не повече от 200 000 км - 250 000 км. При ТС всеки един килограм и пътник тежи доста на колата, да не говорим за натоварена кола + включен климатроник. При нафтата не съм усетил голяма разлика.. Също 6 степенната кутия е голямо предимство.
It's not how you stand by your car,it's how you race your car.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеТова абсолютно не е вярно!
Не оспорвам плюсове и минуси на бензина и на дизела,ама дайте да не пишем глупости.
Не се заяждам. Просто ми е интересно дали наистина излиза по-добре човек да кара ЖДТ отколкото бензинова кола на газ.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от zende Покажи съобщениеЗдравейтеот известно време си мисля дали да не сменя 145 цата с 166ца
Дойде ми време за по голяма кола а 166 цата ми харесва визуално като незнам нищо повече за нея нейните плюсове и минуси затова ако ми дадете малко инфо.какво да гледам като купувам и какви са минусите и плюсовете на колата?Както и да ми предложите ако знаете някоя добра и запазена такава
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Elektro Покажи съобщение"Много по-приятно се кара от дизел в градски условия "
И това не е вярно според мен .. за разхода е много относително.. при интензивно каране разхода на нафта скача с 1 литър повече, а при газта не съм сигурен дали е такаЗа поддръжката и аз не съм съгласен. Газовите уредби също се обслужват. Като цяло живота на тоя TС е на не повече от 200 000 км - 250 000 км. При ТС всеки един килограм и пътник тежи доста на колата, да не говорим за натоварена кола + включен климатроник. При нафтата не съм усетил голяма разлика.. Също 6 степенната кутия е голямо предимство.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
На питащия препоръчвам да отвори британския форум на АР и после да съобщи, колко дизелови 166-ци е видял там
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНа питащия препоръчвам да отвори британския форум на АР и после да съобщи, колко дизелови 166-ци е видял тамНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment